Kérdésed van? Szívesen segítünk :)
Hívj minket: +36307092810

----> HŰSÉGPONTRENDSZER <----
Regisztrálj most és 500 pontot írunk jóvá a fiókodban! 
+ Hírlevél feliratkozásért újabb 500 pont jár :)

Extra törés garancia

Bögre törés garancia

Osvalt Orsi
Osvalt Orsi
Bögre törés garancia

Mi tudjuk, hogy milyen sokat jelenthet egy bögre. Kötődünk hozzá és szeretnénk visszacsinálni, ha valami baja esik... erre nálunk kedvezményesen van lehetőséged!

EXTRA TÖRÉS GARANCIA BÖGRÉHEZ 1 éven keresztül! 

Egyedülálló garancia, amit a NAGYON CUKI bögrékhez kérhetsz. 

 

MIT JELENT EZ PONTOSAN? 
=================

Aki szereti a bögréket, az pontosan tudja, hogy létező fogalom az, hogy "az én bögrém". Olyannyira, hogy nincs az a szeretet, vagy számunkra kedves személy, akinek elnéznénk, hogyha a legkedvesebb bögrénket leemeli a polcról és abból akarja inni a kávéját. 

A bögrénk a miénk. Hozzánk tartozik, a napi rítusunkhoz. Így pontosan tudjuk, hogy mennyire nagyon félünk attól, hogy baja esik. 

Ezt az aggódást szeretnénk benned enyhíteni azzal, hogy törés garanciát kérhetsz a bögrére, amit nálunk vásárolsz.

HOGYAN TUDOM MEGVENNI?
==================

Nincs más dolgod, mint kipipálni a törés garancia extra szolgáltatást MIELŐTT beleteszed a kosaradba a bögrét és a megrendelésed leadásának napjától egész pontosan 365 napig, azaz 1 évig él a törés garanciád. 

Több bögre vásárlása esetén annyiszor pipáld ki a törés garanciát, ahány bögréhez kéred.
Például:
1. Ha 2 bögrét veszel, de csak az egyikhez kéred a garanciát, akkor csak ahhoz a bögréhez pipáld ki, amelyikhez kéred. 

2. Mindegyikhez kéred a garanciát, akkor mindannyiszor pipáld ki, ahány bögrét veszel. 

3. Ugyanazt a bögrét kérem kétszer, de csak 1 garanciával. Akkor tedd bele a kosárba egyszer úgy, hogy nincs hozzá garancia és egyszer úgy, hogy van hozzá garancia. 

 

HOGYAN TUDOM ÉRVÉNYESÍTENI? 
======================
Minden megrendeléshez online küldjük a számlát, amin szerepelni fog, hogy törés garanciát is vásároltál. 

Ha megtörténik a baj, nincs más dolgod, mint készíteni egy fotót az eltört bögréről és elküldeni nekünk e-mailben a hello@nagyoncuki.hu -ra a megrendelésed számával vagy a számla sorszámával. 

Fontos! A törés garancia NEM tartalmazza a szállítás költségét. Ezt utalással vagy utánvéttel ki tudod majd fizetni a választott szállítási mód szerint. 

Bármilyen kérdésed van, mi állunk rendelkezésedre! :)

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:
=====================

1. Mi van akkor, ha kicsivel több mint 365 nap telik el és eltörik a bögre?

Akkor sajnos nem fogod tudni már érvényesíteni a törés garanciát... de! ez nem jelenti azt, hogy nem fogjuk tudni pótolni a kedvenc bögrédet :)

2. Mit jelent az, hogy a megrendelés napjától él a garancia? 

Azt, hogy egész pontosan attól a naptól él a garancia, mikor lenyomtad a megrendelés véglegesítése gombot. Tehát NEM akkortól él, amikor átvetted a csomagot.

3. Ajándékba vettem a bögrét, hogyan tudja érvényesíteni a garanciát az, aki ajándékba kapta?

Ebben az esetben, amikor odaadod az ajándékodat, mondd el neki, hogy törés garanciát is vásároltál a  bögréhez és add meg neki a számla sorszámát, a megrendelésed számát és a megrendeléskor megadott nevet és e-mail címet. 

Így ha az, aki ajándékba kapta 1 éven belül eltöri a bögrét, akkor nincs más dolga, mint írni nekünk a hello@nagyoncuki.hu -ra és ő fogja tudni érvényesíteni a garanciát :)

Érdemes őt is tájékoztatni arról, hogy a törés garancia NEM tartalmazza a szállítás költségét, hogy ne érje meglepetés. 

4. Három bögrét vettem, és mindegyikre akarom a törés garanciát, hogy tudom érvényesíteni? 

A megrendelésedből mi látjuk, hogy hányszor vásároltál törés garanciát, így ha például eltörik egy bögre, akkor még mindig marad két törés garanciád. 

5. Két bögrét vettem, de csak egyikhez kértem a törés garanciát és eltört a bögrém még 1 éven belül, honnan tudjátok, hogy melyik bögréhez kértem a garanciát? 

Nekünk voltaképp mindegy, hogy melyik bögréről van szó. :) Nekünk az a fontos, hogyha egy garanciát kértél, akkor miután éltél a garanciával, akkor az egy megvásárolt garanciát már nem tudod felhasználni a másikhoz is. 
Tehát ha véletlenül eltörne a másik bögre is, akkor mivel már egyszer fel lett használva, a garancia már nem érvényesíthető a másik bögrére. 

6. Nem tört el teljesen a bögrém, csak csorbult egy része, akkor is kicserélhetem? 

Akármilyen kicsi is a törés a bögréden, az törés. Legyen csak egy kis darab, ami letört belőle. Az onnantól kezdve már nem az igazi, arról nem beszélve, hogy meg is vághatja a kezedet. Ezért a mi szempontunkból a csorba bögre IS eltört bögrének minősül :) szóval nyugodtan élj a garanciával, mi kicseréljük a csak sérült bögrédet is. 

 

Ha van még bármilyen kérdésed, amire itt nem találtál választ, kérlek mindenképp írj! Szívesen segítünk és megválaszoljuk a kérdéseidet. 

E-mail címünk: hello@nagyoncuki.hu
Telefonszámunk: 06307092810 (9-15 óra között)