Kérdésed van? Szívesen segítünk :)
Hívj minket: +36307092810

----> HŰSÉGPONTRENDSZER <----
Regisztrálj most és 500 pontot írunk jóvá a fiókodban! 
+ Hírlevél feliratkozásért újabb 500 pont jár :)

Hűségpontrendszer

 

*** Nagyoncuki.hu Hűségpontrendszer szabályzata ***

 

A NAGYON Cuki webáruház hűségpontrendszerének bemutatása:

A hűségpontrendszer lényege, hogy minden vásárlásod után bizonyos %-ban hűségpont jóváírásra vagy jogosult, a korábbi vásárlásaid összértéke alapján.

FONTOS!

A hűségpontrendszer igénybevételének legfontosabb feltétele, hogy már az első vásárlás alkalmával regisztrálj az oldalunkon. Ha nem regisztrálsz, akkor a rendszer nem fogja tudni neked a pontokat jóváírni a későbbiekben.

Hűségpontok gyűjtése:

Minden regisztrált felhasználó a második vásárlását követően 1% pontjóváírásra jogosult. A visszatérítés mértékének alapja a regisztrált vásárló korábbi vásárlásainak összértéke.

Megrendelések száma minimum Korábbi vásárlások összértéke Pontjóváírás mértéke Vásárlói Csoport
1 0-29 999 Ft 1% Bronz
2 30 000 – 59 999 Ft 2% Ezüst
3 60 000 – 79 999 Ft 3% Arany
4 80 000 - 3% + 1 évig 5% kedvezmény Platinum

 

Példa:
1. Első vásárlásod alkalmával 10 000 Ft a rendelésed értéke. Ezért a vásárlásért még nem írunk neked jóvá pontot. Második vásárlásod alkalmával 15 000 Ft a rendelésed értéke. Ezen vásárlás után 150 pont kerül jóváírásra a hűségpont számládon, mert bekerültél a Bronz Csoportba. A harmadik vásárlásod alkalmával 20 000 Ft a rendelésed értéke, ami után még szintén 1% jóváírásban részesülsz (200 pont) mivel még a Bronz Csoportban van a vásárlási összértékeket figyelembe véve. Így a hűségpont számládon már 350 pont lesz. De ezzel a vásárlásoddal átkerültél az Ezüst Csoportba, így a következő vásárlásod alkalmával már 2% jóváírásra leszel jogosult. Például leadsz egy megrendelést 18 000 Ft értékben, ami után a 2% visszatérítés már 360 pontot jelent, tehát a hűségszámlád egyenlege a három vásárlás után 710 pontra módosul.

 

A vásárlói csoportokról:

Összesen négy vásárlói csoportban lehetséges a pontgyűjtés, pontfelhasználás és extra kedvezmény igénybevétele.

A Bronz Csoportba kerülés feltétele: egy vásárlás és nincs minimum vásárlási érték. Ebben a csoporban a pontjóváírás mértéke 1%.

Az Ezüst Csoporba kerülés feltétele: minimum két vásárlás és a leadott megrendelések összértéke minimum 30 000 Ft. Ebben a csoporban a pontjóváírás mértéke már 2%.

Az Arany Csoportba kerülés feltétele: minimum 3 vásárlás és a leadott megrendelések összértéke minimum 60 000 Ft. Ebben a csoporban a pontjóváírás mértéke már 3%.


A Platinum Csoportról bővebben:

Ebben a csoportban azoknak a vásárlóinknak szeretnénk extra odafigyelést nyújtani, akik már legalább 4 alkalommal vásároltak nálunk és a leadott megrendeléseik összértéke minimum 80 000 Ft. Ebben a csoportban a pontjóváírás mértéke 3% (ugyanúgy, mint az Arany Csoportban. DE! Ezen felül a csoportba lépés pillanatától kezdve MINDEN leadott megrendelés végösszegéből 5% kedvezményt adunk. Itt az extra kedvezményre csak ebben az 1 évben leszel jogosult, viszont amennyiben 1 éven belül legalább 1x ismét vásárolsz a Platinum Csoport tagja maradsz mindig az utolsó vásárlásodtól számított 1 éven át.

A hűségpontokon és kedvezményen kívül extra odafigyelést is kapsz tőlünk:
- elsőbbségi kiszolgálást: ez különösen akkor lehet fontos, amikor karácsonyi szezonunk van, és rengeteg megrendelésünk érkezik. Ebben az esetben a Platinum Csoport tagjait MINDIG előre vesszük és elsőként szolgáljuk ki.
- ajánlatok, amik csak és kizárólag a Platinum Csoport tagjai számára érhetők el.

Példa:
1. Két megrendelést adtál le, de a megrendelésed összértéke meghaladta a 80 000 Ft-ot. Tagja lehetsz a Platinum Csoportnak? Ebben az esetben sajnos nem, mivel a minimum vásárlások száma 4 alkalom.

  1. 5 megrendelést adtál le, de a Vásárlásaid száma nem érték el a minimum 80 000 Ft-os határt. Tagja lehetsz a Platinum Csoportnak? Sajnos nem. Amíg a megrendeléseid összértéke nem éri el a minimum 80 000 Ft-ot, addig nem. De! Amint eléred, onnantól kezdve elegendő akár évente csak 1x rendelést leadnod, hogy a Kiemelt Platinum Csoport tagja maradhass :)
  2. A Platinum csoportba lépésed dátuma 2024 szeptember 15. Ha a következő megrendelésedet 2025 szeptember 15 előtt adod le, akkor tagja maradhatsz a Platinum Csoportba. Ha ezután adod le, akkor bár kiléptél a Platinum Csoportból újra lehetőséged lesz visszalépni, amint ismét leadsz egy megrendelést. Ekkor ez a megrendelésed az Arany Csoport feltételei mellett fog érvényesülni.

 

Hűségpontok nyomon követése:

Minden rendelésnél a kosár oldalon látható a korábbi vásárlásaid után járó pontok összege.

Hűségpontok egyenlegét, történetét bármikor nyomon követheted – sikeres belépés után – a fiókom menüpontban, a kedvezmények résznél is.

 

Hűségpontok beváltása:

Az egyéni számlán 1 hűségpont 1 Ft-ot jelent, melynek sorsáról az alábbiak szerint dönthetsz.

Beválthatod a következő rendeléseid alkalmával:

A hűségpontjaidból a kosár oldali hűségpont modulnál tudsz beváltani. Nincs minimum megkötés és a rendelésed végösszegének maximum 20% erejéig vehető igénybe pont.

A hűségpontok bármelyik rendelésnél beválthatóak, és a beváltás nincs hatással a későbbi kedvezmény szintjére. Amennyiben egyszer eléred a pl. 3%-os visszatérítési sávot, onnantól kezdve folyamatosan jogosult leszel rá.*

Példa:
A hűségpont számládon 1200 pont van. A leadott megrendelésedben szereplő termékek értéke 10 000 Ft, ebben az esetben fel tudod használni az összes pontodat, mert nem éri el a 20%-ot.

Jóváírás:
Egy rendeléshez tartozó hűségpontok a megrendelés leadását követően kerülnek jóváírásra. (Az első megrendelés után még nem, mert ez a feltétele a hűségpontrendszerbe való bekerüléshez, egész pontosan a Bronz Csoportba).

FONTOS: ismét felhívom a figyelmedet a regisztráció fontosságára. Ha nem regisztrálsz a megrendelés leadását megelőzően, akkor nem kapsz pontot a vásárlásod után és így nem fogsz tudni feljebb lépni a magasabb szintű pontjóváírásba és akár a kiemelt vásárlóink számára fenntartott Platinum extra kedvezményeket nyújtó csoportba.

 

EGYÉB szabályok a hűségpontokkal kapcsolatban:

  • Regisztrált vásárlóknak, akik részt vesznek a hűségprogramban: minden kiegyenlített megrendelés után jár hűségpont.
  • Egy megrendeléshez hűségpontot a jelenleg rendelkezésre álló pontjaidból a megrendelés végösszegének maximum 20%-os értékben lehet felhasználni.
  • Amennyiben egy termék bármilyen okból visszaküldésre kerül és értékét kompenzáljuk úgy abban az esetben az érte kapott hűségpontokat levonjuk az egyenlegedből.
  • A hűségpontokkal csökkentett végösszeg határozza meg a szállítási díjat.
  • A hűségpontok készpénzre nem válthatóak!
  • Az online megvásárolható NAGYON Cuki ajándékutalványok kivételt képeznek a hűségpont rendszerében: az ajándékutalvány megvásárlásakor nem váltható be hűségpont és a megvásárolt kupon után sem íródik jóvá hűségpont.
  • A hűségpontok 1 éves inaktivitás esetén elvesznek.

     

FIGYELEM! EZ NAGYON FONTOS FELTÉTEL:

*A hűségpontrendszert csak akkor tudod igénybe venni, ha minden csomagodat rendben átveszed. Ez azt jelenti, hogy miután leadtad a megrendelést nem tagadod meg az átvételt. Természetesen, amennyiben kézhez vetted a terméket és az nem egyedi kérésre készült (pl névvel kért vagy saját fotós termékek), úgy az elállás joga megillet Téged. Amennyiben megtagadod az átvételt és ehhez kapcsolódóan nincs nyomós indokod, amiről minket időben tájékoztattál (pl. betegség stb), akkor a Hűségpontrendszerünket a továbbiakban nem fogod tudni igénybe venni.


Pontgyűjtő hűségprogramunk 2024 május 1-től teljesen kiváltja az eddigi törzsvásárlói rendszert.

Hűségpontrendszer módosításának, visszavonásának és megszűntetésének jogát a NAGYON Cuki webáruház fenntartja. Utolsó módosítás dátuma: 2024.05.03.