Kérdésed van? Szívesen segítünk :)
Hívj minket: +36307092810

----> HŰSÉGPONTRENDSZER <----
Regisztrálj most és 500 pontot írunk jóvá a fiókodban! 
+ Hírlevél feliratkozásért újabb 500 pont jár :)

Extra garanciák

Cipzár garancia

Osvalt Orsi
Osvalt Orsi
Cipzár garancia

Ismered az érzést, amikor veszel egy szép új párnát, kimosod és utána derül ki, hogy rossz a cipzár? Bosszantó! Mi vállaljuk a felelősséget a munkánkért és ezért garanciát is igénybe tudsz venni, ha akarod! :) 

EXTRA CIPZÁR GARANCIA PÁRNÁHOZ 1 éven keresztül! 

Egyedülálló garancia, amit a NAGYON CUKI által készített párnákhoz kérhetsz. 

 

MIT JELENT EZ PONTOSAN? 
=================

Nem egyszer fordult már elő velünk az, hogy amikor vettünk például egy szép új ágynemű garnitúrát kiderült, hogy a cipzár nem az igazi, de mivel eltelt már egy kis idő, ráadásul már kimostam és használtam, ezért esélyem se volt arra, hogy bárki visszavegye. 

Mi pontosan tudjuk és ismerjük az általunk készített párnák minőségét és éppen emiatt gond nélkül vállaljuk a garanciát erre a problémára :) Ráadásul mindezt a megrendelés leadásától számítva 365 napon, azaz 1 éven keresztül! :) 

Ez azt jelenti, hogyha 1 éven belül elromlik, vagy akadozik a cipzár a Nagyon Cuki párnádon és kérted a garanciát, akkor mi kicseréljük neked a párnahuzatot. 

HOGYAN TUDOM MEGVENNI?
==================

Nincs más dolgod, mint kipipálni a cipzár garancia extra szolgáltatást MIELŐTT beleteszed a kosaradba a párnát és a megrendelésed leadásának napjától egész pontosan 365 napig, azaz 1 évig él a cipzár garanciád. 

Több párna vásárlása esetén annyiszor pipáld ki a cipzár garanciát, ahány párnához kéred.
Például:
1. Ha 2 párnát veszel, de csak az egyikhez kéred a garanciát, akkor csak ahhoz a párnához pipáld ki, amelyikhez kéred. 

2. Mindegyikhez kéred a garanciát, akkor mindannyiszor pipáld ki, ahány párnát veszel. 

3. Ugyanazt a párnát kérem kétszer, de csak 1 garanciával. Akkor tedd bele a kosárba egyszer úgy, hogy nincs hozzá garancia és egyszer úgy, hogy van hozzá garancia. 

 

HOGYAN TUDOM ÉRVÉNYESÍTENI? 
======================
Minden megrendeléshez online küldjük a számlát, amin szerepelni fog, hogy cipzár garanciát is vásároltál. 

Ha megtörténik a baj, nincs más dolgod, mint készíteni egy rövid videót a telefonoddal amin megmutatod, hogy a cipzár nem működik és elküldeni nekünk e-mailben a hello@nagyoncuki.hu -ra a megrendelésed számával vagy a számla sorszámával. 
A másik lehetőség, hogy visszapostázod nekünk vagy eljössz hozzánk személyesen :)
--- ha ezt választod, akkor:

A visszaküldés címe: Infinity Factory Bt. 2083 Solymár, Mátyás király útja 11. Várhegy üzletház, 2. emelet 3.1. iroda
Kérlek tegyél bele a csomagba a rossz párnahuzatot és egy levelet, amelyben leírod, a megrendelésednek a számát.

Ha Packeta-val szeretné küldeni, akkor Csomagpont is vagyunk, nyugodtan elküldheti közvetlenül a mi Packeta pontunkra (ID: 27539), mert itt azonnal át tudjuk venni. (Információ: https://www.packeta.hu/csomagkuldes)

Fontos! A cipzár garancia NEM tartalmazza a szállítás költségét. Ezt utalással vagy utánvéttel ki tudod majd fizetni a választott szállítási mód szerint. 

Bármilyen kérdésed van, mi állunk rendelkezésedre! :)

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:
=====================

1. Mi van akkor, ha kicsivel több mint 365 nap telik el és elromlik a cipzár?

Akkor sajnos nem fogod tudni már érvényesíteni a cipzár garanciát... de! ez nem jelenti azt, hogy nem fogjuk tudni pótolni a kedvenc párnádat :)

2. Mit jelent az, hogy a megrendelés napjától él a garancia? 

Azt, hogy egész pontosan attól a naptól él a garancia, mikor lenyomtad a megrendelés véglegesítése gombot. Tehát NEM akkortól él, amikor átvetted a csomagot.

3. Ajándékba vettem a párnát, hogyan tudja érvényesíteni a garanciát az, aki ajándékba kapta?

Ebben az esetben, amikor odaadod az ajándékodat, mondd el neki, hogy cipzár garanciát is vásároltál a párnához és add meg neki a számla sorszámát vagy a megrendelésed számát és a megrendeléskor megadott nevet és e-mail címet. 

Így ha az, aki ajándékba kapta 1 éven belül azt tapasztalja, hogy elromlott a cipzár, akkor nincs más dolga, mint írni nekünk a hello@nagyoncuki.hu -ra és ő fogja tudni érvényesíteni a garanciát :)

Érdemes őt is tájékoztatni arról, hogy a törés garancia NEM tartalmazza a szállítás költségét, hogy ne érje meglepetés. 

4. Három párnát vettem, és mindegyikre akarom a cipzár garanciát, hogy tudom érvényesíteni? 

A megrendelésedből mi látjuk, hogy hányszor vásároltál cipzár garanciát, így ha például elromlik az egyik párna cipzárja, akkor még mindig marad két cipzár garanciád. 

5. Két párnát vettem, de csak egyikhez kértem a cipzár garanciát és elromlott a cipzár még 1 éven belül, honnan tudjátok, hogy melyik párnához kértem a garanciát? 

Nekünk voltaképp mindegy, hogy melyik párnáról van szó. :) Nekünk az a fontos, hogyha egy garanciát kértél, akkor miután éltél a garanciával, akkor az egy megvásárolt garanciát már nem tudod felhasználni a másikhoz is. 
Tehát ha véletlenül elromlana a cipzár a másik párnán is, akkor mivel már egyszer fel lett használva, a garancia már nem érvényesíthető a másik párnára. 

6. Nem romlott el teljesen a cipzár, de akadozva lehet csak használni és ez eléggé bosszantó, felhasználhatom akkor is a garanciát? 

Ha egyértelműen akadozik a cipzár (és nem pl. becsípte az anyagot és emiatt nem tudod egyenletesen fel vagy lehúzni), akkor egyértelműen érvényesíthető a garancia :) szóval nyugodtan élj a garanciával, mi kicseréljük a párnahuzatot. :) 

7. A párnahuzatra és a párnabélésre is vonatkozik a garancia? 

A cipzár garancia csak és kizárólag a párnahuzatra vonatkozik. Ha megsérül a párnabélés, akkor azt sajnos nem fogjuk tudni cserélni neked a garanciában. 

Ha van még bármilyen kérdésed, amire itt nem találtál választ, kérlek mindenképp írj! Szívesen segítünk és megválaszoljuk a kérdéseidet. 

E-mail címünk: hello@nagyoncuki.hu
Telefonszámunk: 06307092810 (9-15 óra között)